eigen-wijsheid.nl

Managed Live Chat voor meer klanten en omzet

Managed Live Chat

Er zijn een hoop trucjes en tools die je kunt gebruiken om jezelf als bedrijf te onderscheiden van de concurrent. Het uiteindelijke doel van al die handige hulpmiddelen is om meer klanten te trekken. Meer klanten betekent immers meer omzet. Zelf ben ik wat eigenwijs en zeer sceptisch over al dat soort foefjes. Toch moet ook ik eerlijk toegeven dat een aantal van die bijna magische tools echt een verschil kunnen maken. Managed Live Chat kan echt in het voordeel werken voor vrijwel ieder bedrijf. Daarom ga ik vandaag uitleggen wat Managed Live Chat is en waarom het voor meer klanten kan zorgen.

Chatten met Managed Live Chat

Wellicht ben je het wel eens tegengekomen op een website: Live Chat. Een klein venster rechts onderin je scherm en geef je de mogelijkheid om live te chatten met een werknemer van het bedrijf. Het kunnen chatten met de klantenservice is Live Chat. Dit is iets anders dan Managed Live Chat. De laatste vorm is namelijk veelomvattend. Er is sprake van Managed Live Chat wanneer jij een ervaren bedrijf inschakelt om al het chatten met potentiƫle klanten over te nemen. Zo is het mogelijk om met Managed Live Chat ook buiten de normale werktijden om bereikbaar te zijn voor bezoekers op jouw website.

Meer klanten dus meer omzet

Door Live Chat uit te besteden aan een bedrijf die de nodige ervaring heeft, haal je simpelweg veel meer profijt uit die handige tool. Dankzij Managed Live Chat ben je bijvoorbeeld veel langer bereikbaar. Dat heeft een enorm groot voordeel: niet iedereen gaat namelijk onder werktijd op jouw website kijken. Door ook buiten de reguliere tijden bereikbaar te zijn, kun je meer bezoekers verleiden om toch dat ene product te kopen. Je kan dus wel zeggen dat Managed Live Chat meer klanten oplevert en daardoor ook weer meer omzet!

Managed Live Chat is ideaal

Wil jij als bedrijf dus ook meer klanten en meer omzet hebben en zoek je naar een eenvoudige manier om dit te doen? Ik zeg Managed Live Chat! Niet alleen zorgt een ander bedrijf voor vakkundige chat operators. Je krijgt tevens elke keer duidelijk te horen hoe het gaat en wat er gebeurt is. Met deze vorm van Live Chat heb je wel alle voordelen van de handige tool. Maar je hebt geen van de zorgen of nadelen. Dat is mijn conclusie, als ik even zo eigenwijs mag zijn. Wat vind jij? Is dit een optie voor jou?

Mobiele versie afsluiten